נבחני ונבחנות מועד פברואר 2024


לקבלת פתרון מקצועי מלא של הבחינה
מלאו את הפרטים

לקבלת פתרון מקצועי מלא של הבחינה

תוכנית הכנה מדויקת
לבחינות הלשכה
המותאמת לך באופן אישי

ללמוד חכם יותר, ולא קשה יותר

מתעניינים? מלאו את הפרטים הבאים

% 0
עוברים בקרב נבחנים פעם ראשונה
דצמבר 22
% 0
עוברים בקרב נבחנים חוזרים
דצמבר 22
2 +
סטודנטים בתוכניות לימוד
אקדמיות
0 +
תלמידים בתוכניות הכנה לבחינות הלשכה מדצמבר 21

מה הבוגרים אומרים עלינו

תוכניות ההכנה לבחינות הלשכה

המסלול הקלאסי

4 חודשי לימוד

המסלול הקלאסי מאפשר לימוד בשלוש תכניות הכנה שונות – תכנית הלמידה העצמאית, תכנית הליווי ותכנית הלימוד אחד על אחד. 

  • 8 שעות לימוד יומיות בממוצע
  • כ-4 חודשים לפני מועד הבחינה.

המסלול המורחב

10 חודשי לימוד

מתאים במיוחד לנבחנים בעלי אילוצי לו"ז שלא יכולים לפנות ימי לימוד מלאים במהלך תקופת הלימוד שלפני הבחינה + לנבחנים בעלי קשיי קשב וריכוז, נבחנים דוברי עברי שפה שניה ונבחנים אשר רוצים למקסם את הסיכויים שלהם לצלוח את הבחינה.

  • למידה מוקדמת בהתאמה אישית
  • 4 חודשים לפני מועד הבחינה – 6 שעות לימוד יומיות בממוצע

ללמוד חכם יותר

חדש! תכנית ייעודית לנבחנים חוזרים

תכנית הנבחנים החוזרים מבוססת על הניסיון המצטבר שלנו בעבודה עם נבחנים חוזרים, ופותחה בהתאם לצרכים הייחודיים של קבוצה זו. התכנית מבוססת על חיזוק האלמנטים המרכזיים הנדרשים על מנת למקסם את הפוטנציאל של כל נבחן חוזר לעבור את הבחינה – טכניקות פתרון, יישום משפטי, חשיבה משפטית והחוסן המנטלי והתפקוד ביום הבחינה.

למה השיטה שלנו עובדת?

שיטת הלימוד המוכחת שלנו אפשרה לנו להביא את התלמידים שלנו להצלחות חסרות תקדים. עם 90.3 אחוזי מעבר בקרב נבחנים בפעם הראשונה ו-81.7 אחוזים בקרב נבחנים בפעם השנייה במועד דצמבר 22 – אנחנו יודעים שהשיטה שלנו עובדת. נכון, זה מרשים. אבל נתוני המעבר הם לא העניין האמיתי - הסטטיסטיקה לא תוכל לנבא את ההצלחה האישית שלך. מה שחשוב לנו באמת הוא לבנות לך תכנית הכנה מדויקת ונכונה כדי שתעבור את הבחינה.

נבחנים פעם ראשונה

הספרים שלנו

ספרי הלימודים של LAWYERS הם יצירת מופת משפטית. צריך רק לדפדף באחד הספרים של החברה כדי להבין על מה אנחנו מדברים.

מערכת ASSI

ASSI - מערכת הלימוד והתרגול הגאונית שלנו היא המנוע הטכנולוגי שמאפשר לנו לעשות את מה שאנחנו עושים – להביא אותך להצלחה בבחינות הלשכה.

הוועדה האקדמית של LAWYERS

אנחנו מבינים את מבחני הלשכה ואת ה-DNA הייחודי של שאלות הבחינה בצורה המדויקת והמעמיקה ביותר. בכדי לשמור על הרמה המשפטית הגבוהה שלנו, אנחנו נעזרים בוועדה האקדמית המייעצת של LAWYERS. בעזרת חברי הוועדה האקדמית אנחנו מצליחים לשמור על איכות ודיוק התכנים שלנו, ולצפות מראש את הטרנדים המשפטיים החמים ביותר אשר נשאלים באופן תדיר בבחינות הלשכה.

מאמרים ומידע נוסף

במהלך הזמן יצרנו ואגרנו הרבה מאוד מידע חשוב ורלוונטי לנבחנים בבחינות הלשכה. נשמח לחלוק איתכם את המידע שאנחנו יודעים שחשוב שתכירו.

כללי

תחקור שאלות

לתחקור שאלות בצורה נכונה, מעמיקה ואפקטיבית יש משמעות רבה בדרך שלכם להצליח בבחינה – הוא יסייע לכם לזהות את הסיבות שגרמו לכם לטעות בשאלה, וכך

למידע נוסף »
כללי

עדכוני חקיקה ופסיקה

החומר המחייב לבחינה – חקיקה בחינת ההסמכה לעריכת דין מורכבת משלושה חלקים: מטלת כתיבה; שאלון רב ברירה (מבחן אמריקאי) בדין הדיוני; שאלון רב ברירה (מבחן

למידע נוסף »